ggabi

Ytrap

Kategori: Random

Det har ju varit midsommar och allt den senaste helgen och jag har haft det riktigt bra. Midsommarafton började med att vi fick gäster här hemma. Vid två tiden drog vi till bruket med dom och hängde där ett tag. Senare mot kvällen efter middagen så drog jag mot Helena där ca 8 andra tjejer befann sig. Efter att vi hade varit där i en-två timmar drog vi på en fest i Skälby. Det var faktiskt fett roligt där. Fullt med folk och jag kände typ bara 10 pers. Det är så himla mycket roligare när man inte känner människorna eller vet vilka det är. Det händer mycket mer saker då och man spårar mer. Några incidenter där på slutet gjorde tyvärr att vi lämnade festen och drog hem. Hade gärna stannat mycket längre men men. Vägen hem tog en evight, först gick vi, sen buss, sen gick igen och på slutet började det regna. Fick typ glädjetårar när jag såg Johannas hus som jag skulle sova i. Kom i säng runt fem på morgonen. Var lagom död kan jag säga.
Tyvärr så tog varken jag eller mina vänner speciellt många bilder. Vi hade väl för roligt för att tänka på det. Har bara bild på mat och en suddig från kvällen. Eller nej, faktiskt fyra st bilder men tre av dom är hemliga, skulle jag lägga upp dom skulle jag vara död. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: