ggabi

Chicken

Kategori: Random

Middagen hos Mickan var mys. Kvällen bjöd på både seriöst snack och trams och sen en massa mat. Shit det känns som att jag kommer vara mätt i tre veckor framöver. Haha ska försöka komma ihåg det imorgon när jag står i glassbaren och käkar glass igen.... What else? Jo vi kom väl fram till att jag är ganska feg, men åh vad jag ska visa dom nere i Napa, de ska få ÄTA UPP sina ord. Vi kommer troligtvis ha en poängjakt och mitt mål är att inte komma sist och det ska jag fan klara, då är jag inte fegisen i gänget längre. På något konstigt vis så har jag den titeln just nu bara pga en cykelincident... Grrrrr, tjejer tänk efter nu seriöst, är jag verkligen fegast? Vad har mina vapendragare Malin och Hanna isf gjort tex som är så modigt? Juste, nada!
Nu skulle det passa bra med att jag la upp en massa fula bilder på mig för att bevisa att jag kan bjuda på mig själv men jag tänker på allmänheten i detta läge. Ni förstår verkligen inte hur groteska de är, ni skulle drömma mardrömmar och tuppa av ifall ni såg de. Men jag ska fundera på saken, kanske slår på stort och samlar ihop flera fula bilder i ett collage och lägger upp. Hmm....time will tell!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: