ggabi

I know that we gonna be alright

Kategori: Random

Oh herre Gud. Det är så mycket just nu så jag vet inte ens vart jag ska börja. Plugget behöver vi inte ens tala om, kan bara säga att det d ö d a r mig. Hinner knappt duscha känns det som.
Har inget speciellt att säga faktiskt, har inte varit några händelserika dagar om jag säger så. Eller jo, igår bokades en till resa till sommaren. Det blev Alanya. Har varit där en gång innan också, var dock ganska liten då, minns bara hur stranden såg ut, hotellet och en restaurang, haha!
Det är typ Alanya och Ayia Napa som är ljuset i mitt liv just nu, sorgligt men sant. Längtar så otroligt mycket för när vi är där så vet jag att alla helvetes läxor äntligen kommer vara över.
Sen kanske, fast bara kanske, det blir en trip till Skåne också. Hoppas nästan på det, så skönt att komma ifrån Stockholm och alla människor här för ett par dagar.
Förvänta er ingen uppdatering under helgen, kommer ha fullt upp. Ska på middag, plugga och jobba, så vi hörs när vi hörs.
Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: