ggabi

Mulet

Kategori: Random

Jag trodde de skulle vara fint väder hela helgen, men tydligen inte. Men det gör mig inte så mycket. Jag ska ändå jobba sex dagar i sträck nu så det får gärna vara dåligt väder hela veckan faktiskt.

Sen börjar ju skolan snart också. Har haft mitt längsta lov någonsin typ men känner ändå inte att det räcker. Kunde gärna varit ledig ett tag till. Men jag ska inte klaga. Jag vet folk som börjar skolan nu på måndag och själv börjar jag nästa måndag, 27 augusti alltså. Helt sjukt, det är nu nästan september. Men det här långa lovet var verkligen behövligt. Kommer ihåg hur vi höll på att spy av allt plugg i slutet av tvåan. Men nu är det nya tag som gäller. Sista året, sen är vi klara med gymnasiet också. Gud va tiden går fort ändå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: