ggabi

Screwed

Kategori: Random

Känner mig så utmattad. Har inte haft en enda chilldag på jag vet inte hur länge. Minns inte sist jag var ledig en hel helg. Denna helg har jag iaf mina sista pass på jobbet som är inplanterade än så länge. Ska bli sååå skönt. Har inte hunnit träffa och umgås med mina vänner på år och dagar. Tror det var på sommarlovet sist. Det är fan illa! Har redan några dejter bokade och fler ska det bli.
Sen har vi ju dessa läxor som ALDRIG tar slut. Just nu är det lite kris, vi har en deadline tills på måndag ang en de grejer som rör projektarbetet och vi kan inte få ihop det när vi ska hinna fixa allt. Vårt enda alternativ är söndag morgon mellan....kanske 09.00-12.00. Och kvällen innan kommer hälften av gruppen ha varit ute och partat så dom lär ju vara lagom pigga.... Vi får se hur det går.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: