ggabi

Turkiet, Alanya 2012

Kategori: Random

Resans roligaste: Den andra utgången, då jag och min kära vapendragare aka Malin träffade våra kompisar hemifrån Stockholm och festade tillsammans.

Resans tråkigaste: En kväll då min vapendragare blev sjuk och gick och la sig på rummet, blev en tidigt och tråkig kväll för alla.

Resans jobbigaste: VÄRMEN (den var grov!!!!) och alla klängiga turkar

Resans konstigaste: Dansken!

Resans bästa: Att det bodde massa gäng på vårt hotell, inget barnfamiljs hotell som det alltid varit förut.

Resans sämsta: Vårt äckliga rum. Det stank spya från kulskåpet och ibland så rann det något äckligt från den (spya?). Började till och med gråta en kväll för att jag inte stod ut. Tänk att du ska försöka sova i ett rum där det är kokhett och luktar gammal spya, fy fan det var hemskt.

Resans läskigaste: En taxifärd hem från den andra utgången. Vi trodde ärligt talat att vi skulle hinna dö innan vi kom hem till hotellet. Höll på att bajsa på mig i taxin för chauffören var galen, han körde som en idiot. Han var uppe i galet höga hastigheter. I en liten gränd som bara bestod av en liten rutten enkelriktad väg körde han i 90 km/h och plötsligt så springer en katt över vägen och lite senare så är det en man som går över och idioten få tvärbromsa för att inte köra på någon. Sen var det ett tillfälle då det först var som en uppförsbacke och sedan så började vägen gå nerför och han bara gasar så bilen flyger i luften. Satt där i baksätet och höll i huvudstödet på stolen framför hela vägen och sa: mina päron kommer döda mig ifall något händer och jag vill inte dööööööö!

Resans pinsammaste: Andra kvällen på stranden, HAHAHA!

Resans dummaste: Vad är Alanya?? Ja du unge man, stället som du är i just nuuuuu!!

Resans kap: Mina solbrillor.

Resans mest oväntade: Att allt inte var lika billigt som jag förväntat mig, gick in i en butik där jag hittade en skitsnygg väska som kostade flera tusen. Det var inte ens något märke som jag kände igen. Sedan kunde en drink ute kosta 100 kr...:S
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Bästa inlägget!!!!!!!! Men vem fan är dansken??

    Svar: Hihi tack! Det kommer ett bättre snart :D
    ggabi.blogg.se

    2012-09-24 | 20:29:40

Kommentera inlägget här: