ggabi

Helg

Kategori: Random

Det har varit en händelserik helg. Den första delen av ledigheten började med en shoppingtur i kista med min kära vän Agnes som jag inte träffat på år och dagar. Åt en trevlig middag där och även efterrätt innan jag drog vidare till NTs insparksfest där jag hjälpte de som hade anordnat allt. Natten slutade hos Bella där jag sov över.

Lördag morgon var det dags för shoppingtur nummer två. Då var det nya springskor som stod på inköpslistan. Hittade ett par snygga och sköna från Nike som fick följa med hem. Senare på dagen var det bakdag med Bella och Emma som var planerat. Åt faktiskt inte så mycket som jag trodde jag skulle göra, man blev så mätt bara av att se allt. Trotts det skulle vi äta middag på Emils med Malin. När vi kom ut där ifrån så rullade vi nästan hem för att vila ett par timmar och sedan dra oss vidare på nya busiga äventyr. Hade inte så stora förväntningar på att det skulle gå som vi ville men med hjälp av världens bästa Laddan så funkade det. Så nu kan jag bocka av en punkt på listan med saker att göra innan jag dör. Natten slutade ytterligare igen hos Bella där jag sov över. Så på hela helgen har jag bara varit hemma i ca två timmar. Och nu ska jag till jobbet så kommer inte komma hem förrän om ca sju timmar. Har alltså levt som hem hemlös hela helgen känns det som. Har knappt haft några ombyten, duschat hos Bella, inte kunnat tvätta bort min vattenfasta mascara och lånat massa saker av Bella. Vill alltså bara hem och duscha och hopps i mina mjukisar. Har annars levt i jeans dessa dagar. Men det får vänta, först lite glass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: