ggabi

4 december

Kategori: Random

Hej alla glada.

Det blev ingen uppdatering igår heller. Först så dröjde det typ en timme tills jag kom hem eftersom jag och Malin stod och töntade oss med Amran i typ en timme innan vi gick hem. Sen när jag kom hem så bar det av till skopunkten för att byta mina trasiga skor. På väg hem så fick jag ett sms av Agnes som frågade ifall vi skulle ses, så några timmar senare när klockan var kvart i åtta ungefär så knackade det på min dörr och in kom nesan. Vi satt typ i min källare och degade framför tvn och en varsin dator och snackade. Det blev så sent att det slutade med att hon sov över här. Haha, ena stunden träffast vi inte på typ någon månad, sen så ska vi sova över två nätter i sträck. Vi ska nämligen på på tjejmiddag/sleepover ikväll hos en gammal klasskompis ikväll. Det ska bli trevlig, det var nämligen ett tag sen :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: