ggabi

5 december

Kategori: Random

Hejsan!

Kom precis hem från sleepovern hos min kompis Malin. Känner mig feeett seg asså, kan dels bero på att jag inte fått så mycket sömn inatt, hehe. Igår när vi kom dit så var det middag sen så snackade vi ett tag innan jag, Hanna och Johanna tog en liten nattpromenad. När vi kom tillbaka så satte vi på en skräckfilm som hette hostel. Den var fett seg i början, det tog typ halva filmen innan det blev skräck. När filmen var slut så märkte vi att hostel 2 gick på 6:an så vi började kolla på den. Den var bättre fast vi var för trötta för att lyckas hålla oss vakna så vi däckade efter typ 20 min.

När vi vakande så käkade vi en väldigt onyttig frukost som bestod av godis, chips, coco pops, pepparkaksdeg och hallonsoda. Efter den sena frukosten började vi sakta packa ihop våra saker för att dra hem, trodde att jag skulle få gå hela vägen hem fast mina päron kom och hämtade mig och Issa istället :D

En sak som gjorde denna sega bajssöndagen bra var att min päron hade köpte en chokladbiskvi till mig när de var och handlade :D


De söta små flingpaketen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: