ggabi

Min dag väldigt kortfattad.

Kategori: Random

Har inte haft någon tid till bloggen, tyvärr. Min dag har varit fullsmockad. Ska åka till skolan, ser att cykeln har punka, 17 min kvar tills vi börjar. Pappa kan inte skjutsa mig p.g.a en stor fet lastbil som står framför våran bil och jag hinner inte gå. Tar syrrans lilla cykel. Prampar till skolan som en galning. Är i skolan. Åker till centrum. Letar i butikerna men hittar inte det jag behöver. Cyklar hem. Åker tillbaka till centrum med pappa för att hämta cykeln som är på lagning. Cyklar hem den från centrum. Är hemma i en minut. Pappa kör mig till Agnes. Är där ett tag för att låna kläder till insaprksfesten. Pappa hämtar mig. Äter middag. Gör läxor. Sitter vid datorn. Nu ska jag sova. Godnatt!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: