ggabi

Mord

Kategori: Random

Jag har alltid tyckt att Järfälla är världens lugnaste/öde ställe, att ingenting någonsin händer här. Men jag har visst haft lite fel. Hörde nydligen på nyheterna att det skett tre mord på Snapphanevägen (söderhöjden), där jag bodde för lite mindre än två år sen. Läskigt, jag visste att det bor några weirdo personer där, eller okej många, men jag trodde ändå inte att sånna saker skulle hända. Alla morden har som tur varit efter vi flyttade.

Tyckte sånt här är läskigt men det är ändå spännande. Jag har faktist funderat lite på att bli polis, tycker som sagt att det skulle vara sjukt spännande. Men det skulle kanske ändå inte funka, är nämligen universums största fegis. När jag ska gå hem på nätterna så tror jag alltid att någon är bakom mig så jag tittar bakåt var annan sekund. Har också ett och annat dåligt minne från när jag vart ute på nätterna... Men vi får väl vänta och se hur det blir med polisyrket. Kanske måste ta och bli lite mer biff först ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: