ggabi

Love

Kategori: Random

Imorgon efter skolan börjar lovet. Ska bli jätteskönt att bara slippa tänka på skolan i en vecka. Eller det stämmer väl inte helt, har ett samhällskunskapsprov på fredagen efter lovet så jag kanske börjar läsa lite till det. Men annars är jag fri från läxor.

Här har ni en liten lista över vad jag kommer ha för mig under lovet ;)

• Bernst (LÄNGTAAAR!!!)
• Malins familj kommer hit på middag
• Hem till Dana en kväll
• Göra en önskelista
• Fixa med min ipod. Ta bort alla gamla låtar och lägga in nya (jag orkar aldig fixa det, därför har jag inte använt min ipod på säker ett år, så nu är det dags!)
• Dra till stan, kista eller något liknande
• Glo på massa bra serier
• Fylla frysen med massa bakverk
• Träffa Agens

Schemat kommer säkert att fyllas på med en hel del grejer undet lovet som: träffa kompisar, sova och förhoppningsvis så börjar jag jogga igen, det var ju ett tag sen sist :P

Kommentarer

  • Bella säger:

    SVAR: hahahaha men det känns så mobbat att lägga upp dom nu på fb för att det har gått så lång tid xD (A)

    2010-10-28 | 23:15:51
    Bloggadress: http://crazzys.blogg.se/
  • Agnes säger:

    Träffa Agnes! Yay! Yay! :D

    2010-10-30 | 13:53:53

Kommentera inlägget här: