ggabi

Pics

Kategori: Pictures

Alla mina dagar ser typ likadana ut. Vaknar, fixar mig, åker till skolan, kommer hem, gör matte och sen sitter jag vid datorn. Så jag vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva här. Tills jag kommer på nåt så ska ni få se lite bilder från grekland ;)



Påväg ut från killtoan på Corfu flygplats



Roadtrip, vi råkade hamna på en balkong nära landningsbanan så planet åkte jättenära oss, lite coolt :P



Påväg till den underbara ön :)



Typ 10 min efter att denna bilden togs så var det kolsvart ute



Första gånen vi körde klubbdansen, kan den fortfarande :)



Tha bar numero uno!



På den tiden va mina ben svarta, förstår inte vrf bara mina ben blir så bruna, jämför lixom med armarna, ansiktet och uringningen, där är jag typ vit :S







With my sister



Lek i poolen med alla skitungar



Nu mera är min fina rosa bikini typ vit, snyft :'(



Bus in the middle of the night ;D

Det här var bara en liten del av alla bilder, resten av bilderna får ni se en annan gång ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: