ggabi

You know I can't erase you from my mind.

Kategori: Random

Tjulululu! Hahaha, det var en rolig grej jag och mina kompisar hörde idag. Var ute och gick, och så möter vi en man i 25-30 års åldern i kostym, eller så var det bara kavaj, kommer ej ihåg. Anyway, hans telefon börjar ringa så han tar upp den och svarar med "Tjulululu!" med skit seriös röst. Hahaa, det var bara sååå fel så vi började asgarva.

Nu en liten sammanfattning av vad som har hänt de senaste dagarna:

Igår började skolan som sagt och enligt mig så var dagen så himla onödig. Vi kom till skolan, visade runt för ettorna och sen fick vi gå hem. Juste vi fick nya skåp också, och guess what! Jag fick överskåp!!! Wohoo! Efter skolan så åkte jag och fem andra tjejer hem till mig och käkade våfflor. Mums! Senare mot kvällen så drog vi in till rålis för utomhusbio. Det var super mysigt! Massor med folk, perfekt väder, bra stämning och bra film... Haha, okej ska jag vara ärlig så kan jag inte säga så mycket om filmen, för jag kollade knappt på den. Satt lixom inte längst fram och då var det rätt svårt att höra så tappade intresse för filmen rätt snabbt och sysselsatte mig med annat istället. Måste även tillägga att jag såg mitt första stjärnfall igår kväll. C00lt!

Idag var det skola igen och ytterligare en onödig dag. Spelade bara spel och tog skolfoto sen var det över. Kvällen har spenderats med mina homies Hanna och Malin plus våran kära vän Annelie. Mycket trevligt! Dock var alla rätt trötta så dom drog hem rätt tidigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: