ggabi

Tattoos

Kategori: Random

Som ni kanske vet så ska ju style by tyra öppna en butik i stockholm typ nästa vecka vilket jag tycker är skitbra. Jag gillar nämligen inte att köpa grejer på nätet för då måste man betala frakt plus att jag kan inte betala det jag köper själv så då måste jag be min mamma göra det och så måste jag ge hennes pengar. Tycker bara allt är så himla krångligt. Som nu t.ex. när det säljer snygga fejk tattoos, vissa ark kostar lixom 9 kr och det känns ju lite onödigt att beställa något på nätet för 9 kr. Så jag får vänta tills de öppnar sin butik och se ifall de får in tatueringarna så jag kan köpa dom där istället.






Hahah, ja som ni ser så vill jag typ ha alla (a) Tycker det är toppen med sånna här innan man får tatuera sig för sina föräldrar, eller innan man bestämt vad man vill har för något. Kan vara roliga att prova på lite olika motiv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: