ggabi

T.G.I.F.

Kategori: Random

Äntligen fredag och helg! Det är helt sjukt hur snabbt veckorna och dagarna går. Jag tycker fortfarande att det känns som att det precis var sommar, fast när jag tänker tillbaka på t.ex. i början när vi åkte till Albanien med familjen så känns det samtidigt som att det var sjukt längesen jag var där och träffade mina släktingar.

Anyway.. har inte haft tid med bloggen de senaste dagarna, har haft för mycket läxor och så har jag även tränat lite där emellan. Skulle egentligen inte träna idag, men jag blev faktist lite sugen på att ta en springtur nu när det är så fint väder. Det är faktist helt sjukt, det är nästan 20 grader och det är lixom den 30 september, imorgon oktober. När hände det sist lixom, att vi hade 20 grader i oktober här i kalla Sverige?

Vad har hänt/händer annars idag då? Jo det var skola somvanligt, dock bara två lektioner, gympa och matte. Sen drog jag till centrum en snabbis, letade efter en blus som jag la upp här i bloggen för ett tag sen men hittade den inte, ska fortsätta leta efter den. Men annars så hittade jag faktist ett beiget nagellack som jag köpte. Har letar efter den perfekta beiga färgen i 100 år nu så att jag hoppas att den är så som jag vill att den ska vara när jag målar på det. 10 kr kostade det också så det var perfa. Förra veckan köpte mamma ett vinrött skitsnyggt nagellack från hm för 10 kr och jag älskade färgen men tänkte att det kommer åka bort efter typ en dag, 10 kr lixom, vad kan man förvänta sig utav det? Men vet ni vad? Jag målade dom i söndag och nästan allt sitter fortfarande kvar, det betyder att det till och med är bättre än depend. Så jag kan verkligen rekomendera det nagellacket!

Nog om nagellack nu, ikväll ska jag träffa tjejerna från min gamla klass. Var längesen jag umgicks med dom så det ska bli trevlig. Sen ser jag fram emot att kolla igenom Agnes mobil lite också för att få se lite fina cypernbilder och sjuka videos som jag inte har sett sen vi faktist var på Cypern. Har inte träffat henne sen dess, det betyder att vi inte har sets på ca två månader alltså!!!!! Måste vara nytt rekord för oss, hehe.

Ja nu fick ni en hel uppsats om mitt intressanta, var säkert ingen som orkade läsa det ens, hahha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: