ggabi

Helt becksvart

Kategori: Random

Det känns inte som att det här sommarlovet kommer bli så roligt. Kommer säkert ha hur roligt som helst på resorna, men om man tänker på hela sommaren som helhet. Alla kommer jobba, vi har inte fått någon bra start vad det gäller vädret och trots att jag har längtat efter att bara få sitta i soffan och slappa lite med mina serier så börjar jag bli uttråkad. Minns förra året då vi hittade på en massa saker. Var bara hemma för att äta och sova typ. Hade vädret varit bättre och inte ändrats varje kvart så hade man säkert spenderat varje ledig stund på stranden. Men jag ska inte säga för mycket, lovet har precis börjat och men vet aldrig vad som händer. Skulle vara synd ifall inte det här lovet turned out to be the best one ever med tanke på att det är mitt sista officiella sommarlov. Nästa år har jag tagit studenten och sen kommer jag antagligen börja jobba eller plugga vidare och då får man inte vara ledig i två och en halv månad. Inte för att jag kommer vara helt ledig i två månader i streck, men ändå, jobbet får man i alla fall betalt för så då känns det lite bättre än att behöva plugga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: