ggabi

Hjälp?

Kategori: Random

Funtar på att köpa en kamera. Vi har en gemansam i familjen och sen har även min syster en egen men ingen av dom är speciellt bra. Fast familjens kamera suger mest, den kan ta typ 45 bilder sen är minnet fullt, och så tar bateriet slut efter 10 minuter. Är så trött på den kameran så att det inte är sant!
Jag är inte så bra på det här med kamror dock. Tror jag vill ha en digitalkamera, ingen system. Känner jag mig själv rätt så kommer jag aldrig orka bära runt på en systemkamera och sen kan jag inget om inställninarna så jag kommer bara ta kort på auto. Är det någon som kan tipsa om en bra kamera? Ingen billig skitkamera tack, är så trött på sånna. Jag vill att den ska ta bra bilder i alla miljöer och ganska så lätt att hantera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: