ggabi

Tanorexic

Kategori: Random

Då är man ledig tills på onsdag kväll då jobbet kallar igen. Får se vad jag hittar på under mina lediga dagar. Är sugen på att bara sitta med datorn i knät hela dagen och titta på serier/filmer så om det blir dåligt väder så är det nog det jag lär göra.
Har tänkt på en annan sak. Detta året verkar det som att jag kommer få ett fett långt sommarlov. Förra året började lovet 10 juni och slutade 18 augusti (fråga mig inte hur jag kan komma ihåg det där) och det här året började lovet 8 juni och enligt ryktena så sluter det 27 augusti. Fan va skönt! Vi har dock inte fått någon bra start på detta lov. Tänker på vädret, det känns väldigt ostadigt, det är ingen sommarvärme och så regnar lite från och till. Åhh, jag som vill att solen ska titta fram så man kan få sola och bli lite brun. Får se om jag lyckas bli lika brun som förra året.

Så här såg jag ut vid slutet av det förra sommarlovet:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: