ggabi

Running

Kategori: Pictures

Är fett glad! De hårda spinningpassen har lönat sig. Trodde inte att de skulle märkas någon skillnad men jodå. Var ute och sprang idag för första gången på jag vet inte hur länge, ett halvår kanske? Och slog mitt rekord. Okej alla som läser detta kommer dö av garv när jag säger hur långt jag sprang men vet ni vad? I don't care! Sprang 5,4 km idag och då var jag inte ens DÖÖÖÖD, bara bara död. Kände att jag hade orkat mer men eftersom det här en en gympauppgift då man ska jämföra tiden med samma sträcka om fem veckor så fick det räcka för idag. Sprang som sagt 5,4 km idag och vet ni va mitt förra rekord var? 3,6 km... Så ja för att vara jag så är det bra. Har jätte svårt för att springa och sånt eftersom jag har Sveriges sämsta kondition. Fast konstigt nog så går spinning super bra, men så fort det kommer till springa ute så är jag sämst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: