ggabi

Plans

Kategori: Random

Livet flyter på som vanligt, en massa läxor hela tiden så det finns knappt plats för annat. Har jag riktigt tur så hinner jag gå och träna ibland, men de händer inte alls lika ofta som jag önskar att det gjorde. Nu när jag pluggar hinner jag i alla fall lyssna på Chris Browns nya album om och om igen så att jag lär mig låtarna. Ska nämligen på hans konsert den 19 november med ett av hans största fan aka Dana så då måste man ju kunna sjunga med. Längtar stört mycket, inte bara till kosnerten utan till november. Första gången som jag längtar så mycket till vintern. Men det är bara för att jag har en hel den inplanerat tills dess. Inte för att det faktistk är vinter, haha!

Kommentarer

  • Dana säger:

    HAHAHA jag gillar din inställning, fortsätt att lyssna på min babys låtar så ska plugget flyta på ordentligt! Jag längtar 1000 upphöjt till 1000 gånger mer än alla, det är sjukt. Man kan säga att det är en månad dit wihooooooooooooooo!!!!!

    2012-10-02 | 15:42:31
    Bloggadress: http://danadaoud.blogg.se

Kommentera inlägget här: