ggabi

Cypern, Ayia Napa 2012

Kategori: Random

Här kommer nästa lista. Fixade en lite spellista med typiska Napa låtar också som ni kan lyssna på så länge ni läser eller bara ifall ni känner för att lyssna på lite taggmusik så här på kvällskvisten....?

Resans roligaste: Alla kvällar, helt klart! Och när folk ramlade (t.ex. över dj bås), hahaha

Resans tråkigaste: Handla mat

Resans jobbigaste: Alla äckelgubbar som följte efter en på dansgolvet (haha Malin tänker på din favorit) och en jobbig avundsjuk tjej som ville störa mitt liv

Resans konstigaste: Att jag för första gången i mitt liv använde mig av mina spanska kunskaper och pratade med en från Spanien

Resans bästa: BARRUNDAN!#¤&¤&/%"(?()

Resans kralligaste:

Resans sämsta: Att jag fick spya från en asskabbig kille på min fot O.O och att mina brills som var mitt kap från Turkiet gick sönder

Resans läskigaste: Fettot som följde efter oss på partybåten och filmade oss, euuw och Andrea klättrandes mellan balkongerna mitt i natten flera våningar upp

Resans pinsammaste: The awkward moment at River Reggae

Resans dummaste: I högtalarna: "DO NOT RUN" Jag: *springer för livet och vurpar*

Resans kap: Squares erbjudanden

Resans mest oväntade: Att Bella stannade hemma och sov en kväll, hahaha!

Resans snyggaste: Listan kan göras låååååååång

Resans klubb/bar: Grabbarna Grus

Resans mest flippade: Kepskillarna, båten, Emma, flickvän/gay??

Resans mest galna: Engelskmannen med rälsen

Resans mest nakna: Bella

Resans "oj jag råkade gå ut på balkongen topless så några killar från min hemstad såg mig": Andrea

Resans kommentar: Oj kände inte igen dig naken

Resans bartender: Emma

Resans äckligaste: Grabbarna Grus helrör, fy fan

Resans brunaste: Bruno

Resans drygaste: Jag tydligen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: