ggabi

Glader

Kategori: Random

Hejsan!

Nu sitter jag i mitt kök med min nya dator (:D :D :D), eller vår, men jag kommer antagligen att andvända den mest :P

Idag så var vi på tipsrunda med klassen i stan. Asså ingen visste vart vi skulle och vi hade två papper med frågor på och våran lärare sa att det skulle ta en timme sammanlagt. När vi var klara med frågorna på första pappret så hade den timmen redan gått. Haha, så vi irra runt i en timme till tills vi blev klara med alla frågorna. Haha, asså jag vet seriöst inte hur många gånger vi gick fel och fick gå upp och ner för 35968 trappor. Hej träningsvärk säger jag bara!

Men nu är pappa hemma med kvällens middag, PIZZA! Två bra saker på en dag, en ny dator och pizza, och så kom jag på en till, hamburgare på mcdonlans till lunch :D

Hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: