ggabi

Välkommen

Kategori: Random

Hej!

Jag heter Gabi och bor i Stockholm. Jag började i NT-gymnasiet, samnatur linjen för två dagar sen så jag går alltså i ettan. Känns väl sådär att var yngst i skolan men det ska nog gå bra ;) Mina intressen är shopping, vännerna, baka, göra olika håruppsättningar (haha, okej inga coola frisyrer, typ flätor av olika slag så håruppsättningar var väl att ta i, skrev det för att det lät bra :P), resa m.m. Jag hoppas att jag kommer skriva här ofta eftersom anledningen till att jag startade upp bloggen var för att kunna kolla tillbaka på min tid som tonåring när jag blirl lite äldre. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag kommer orka uppdatera så ofta men jag ska iallafall försöka :) Nu kallar sängen!

God natt!



P.S. Jag vet att designen är ful som fan men jag suuuger verkligen på att fixa med sånna saker så den får tyvärr duga tills jag kommer på nåt bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: