ggabi

2011

Kategori: Style

Efter att ha sett en massa bilder på H&M's vår/sommar kollektion 2011 så kan jag inte säga annat än att jag längtar tills februari då kläderna kommer ut i butik. Jag längtar extra mycket till att få se bikinisarna som sägs vara galet snygga. Hittills har jag sett sex stycken var av tre föll mig i smaken. Nu ska ni få se some pictures (som ni antagligen redan sett i andras bloggar).

Dom tre snygga. Dock känns det inte så praktiskt att ha en dragkedja mellan brösten, tänk om den åker upp när man hoppar, dyker, står på händer eller vad man nu kan tänkas göra..? Och "hajtanden" kommer förmodligen också vara i vägen ifall den ska hänga där och dingla, får ta och kolla upp det där när dom kommer ut i butik. Och en till sak, ser ni halsbandet bakom den turkosa bikinin? Såååå snyggt!

Och här har vi dom tre lite mindre fina. Bara för att jag säger så, så kommer jag säkert gilla dessa tre bättre sen när jag sett dom IRL, så bli inte förvånade ifall jag visar upp någon av dessa tre i framtiden som "nytt i garderoben" eller något liknande :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: