ggabi

BOMB

Kategori: Random

Har ni hört om självmordsattentatet igår eftermiddag? Själv så var jag i stan när det hände. Vi satt åt en väldigt tidig middag på kungsgatan då vi hör och ser en brandbil åka förbi. Vi tänkt "Äsch det är säkert inget allvarligt". Sen ser vi en ambulans åka förbi och strax efter en polisbil. Vi tänkte fortfarande att det inte var något speciellt, kanske något rån eller en liten brand eller något. Några timmar senade så kom vi i alla fall hem och tänkte inte så mycker på det. Sen går jag sms av min kompis Andrea som var där i närheten. Hon brättade att det var en explosion, jag ba whaat? Oj, sätter på datorn och tv:n och överallt står det om något bombattentat och nu när jag vaknade så berättade mamma att det var någon terrorist. Vi som var nära på att gå och äta där i närheten av vart allt hände. Tur att mamma övertalade oss att gå en bit till början av kungsgatan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: