ggabi

End

Kategori: Random

I början av lovet gjorde jag en lista på saker som jag skulle göra innan lovets slut och nu kan vi ju se hur det
gick.

• Bernst (LÄNGTAAAR!!!) CHECK!
• Malins familj kommer hit på middag CHECK!
• Hem till Dana en kväll (ändrade planer, vi var hos mig ist) CHECK!
• Göra en önskelista CHECK!
• Fixa med min ipod. Ta bort alla gamla låtar och lägga in nya (jag orkar aldig fixa det, därför har jag inte använt min ipod på säker ett år, så nu är det dags!)
• Dra till stan, kista eller något liknande CHECK!
• Glo på massa bra serier CHECK!
• Fylla frysen med massa bakverk
• Träffa Agens CHECK!

Det gick faktist rätt bra, sen så gjorde jag ju även massa annat också som inte står på listan. Har utnyttjat detta lovet väldigt bra, inte på läxfronten kanske men med mina vänner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: