ggabi

Bad to the bone ruttet människokött.

Kategori: Random

Haha ska börja med att förklara rubriken. Den meningen har fastnat i huvudet på mig, det är nämligen en i robinson som säger det typ 24/7, hehe.

Aja, jag hade tänkt köra en liten namnlek här. Om ni vill vara med och "tävla" i denna lek så kan ni kommentera svaren (om det nu är någon som vågar göra det? :P) och den som har flest rätt........ kan jag länka om den personen har en blogg förstås. Jag ska försöka att göra så att kommentarerna till detta inlägg inte syns så att ingen där ute fuskar :P

1. Kan han slå på ett snöre? ........................

2. Där är han arm fäst vid kroppen? .......................

3. Säger inte aj när man trampar på honom? .......................

4. Så mycket pengar har hon när hon är pank? ......................

5. Hon är också en färg? .....................

6. Har han längst ner på sina byxor? ....................

7. Honom får man det mesta av? ....................

8. Gör hon med penna? ....................

9. Finner han fågelägg i? ....................

10. Vid honom kan vi lägga till? ....................

11. Måste man ha för att kunna telefonera? ....................

12. Vet hon att fåren är före klippning? ....................

13. Har hon en ledig fredag? ...................

14. Kan hon bli? ..................

Ni ska alltså komma på ett namn som passar in. Står det hon i frågan så är det ett tjejnamn och står det han så ska det vara ett killnamn. Jag har kommit på alla namn förutom 7 och 14. Lycka till! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: