ggabi

Hej mitt vinterland

Kategori: Random

Hejsan! Tänkte berätta lite om en grej som hände påväg hem från skolan när min pappa skjutsade hem mig, Hanna och Malin. Först så glömmer min kära far nästan att svänga in på Hannas gata men jag sa till honom. Sen när Hanna väl ska av så får hon inte upp dörren. Pappa trodde den hade frusit fast så han sa åt henne att trycka. Hanna tog i allt hon kunde men fick inte upp dörren så pappa öppnar sin egen dörr för att gå ut och hjälpa henne. När han är på väg ut ur bilen så känner jag hur den rullar bakåt. Jag skrek "PAAAAAAPPAA!! STOOOOOPP, BILEN RULLAR BAKÅÅÅT!!!!!!" Typ inte för än 10 sekunder senare förstod han vad jag sa och stannade bilen. Sen hoppar han ut ur bilen och börjar rycka i den andra bildörren men han får inte upp den. Åter igen så kriker jag "STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPP!!!!" för jag såg att någon hade råkat trycka ner den där pluppen på bildörren som låster dörren. Tur att jag såg det för pappa höll på att slita sönder dörren. Hahaha, som ni kanske förstod genom detta inlägg så är min pappa väldigt ouppmärksam, hehe :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: