ggabi

I'm back!

Kategori: Random

Mitt stora prov i samhällskunskap är äntligen avklarat. Skönt! Det ända läxorna jag har nu är matte och att läsa ut två böcker men det ska nog gå bra. Så en sak ni kan räkna med är att bloggandet kommer bli bättre nu ;)
Som belöning till att vi pluggat så mycket denna vecka så åkte jag tillsammans med Malin och Andrea till kista. Där käkade vi middag och gick runt i några butiker. Min och Andreas mat bestod av pannkakor och Malin käkade nachotallrik. Nyttig middag alltså, en tallrik med pannkakor, nutella, grädde och glass haha! Men snart ska jag lägga mig och sova. Är galet trött eftersom jag bara sov i ca sex timmat inatt.

God natt! :)


(Snodde bilden från Emma Strand)

Kommentarer

  • Bella säger:

    SVAR: Den är skit god :D om du ska beställa den ta med choklad. Har inte smakat den där hallonpajen med glass än men den ser oxå god ut ;) Max är bara the place to be if u want that tasty lyxshake annars när det gäller maten så is McDonalds the shit!

    2010-11-13 | 13:46:36
    Bloggadress: http://crazzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: