ggabi

Shopping och outfits, allt i ett!

Kategori: Random

Hejhej!

Nu blev det väldigt sent tills första inlägget kom upp. När jag laddade in bilder till datorn från mobilen så såg jag även att jag hade glömt att lägga upp en del bilder så förbered er på ett långt inlägg nu :P Och ang den där grejen som jag skrev att jag höll på att fixa med igår så är det inte klart än. Det är det som tar en jävla massa tid så därför har bloggen fått lida lite :P

I helgen var jag i alla fall i kista och det här fick följa med hem:


Ett par jenas från vero moda, det behövdes verkligen, min jenas har nämligen börjat gå sönder nu. Kan bero på att sist jag köpte jenas var ett eller två år sen så de börjar väl bli lite slitna, hehe ^^


En kjol och ett linne från hm :) Känner mig lite dum som har köpt två kjolar på en vecka nu när sommaren precis har tagit slut, men jag får se till att andvända dom nu på hösten ändå men typ strumpbyxor under :P

Det var allt från shoppingturen. Nu över till dom två senaste outfitsen.




Kavaj och linne - hm, jeans - vero moda, halsband - indiska, ring - glitter och sen ett par converse till det.

Dagens outfit:




Det blev två bilder, glömde ta ett kort på hela outfiten innan jag tog av mig sen svarta tröjan. Den svarta tröjan tillhör i alla fall Hanna, tror att den kommer från hm, kjolen är från hm, lika så leggingsen, klocka från ur&penn och converse.

Det var nog allt för denna dagen. Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis läsa lite i min bok ;) God natt!♥

Kommentarer

  • agni säger:

    gud vilken fin bild? vem har tagit den? :) (den med vit bakgrund :D )

    2010-09-11 | 11:19:02
  • Gabi säger:

    haha jag hartar den bilden, men tack ändå. det är hanna som har tagit den ;)

    2010-09-11 | 12:00:14
    Bloggadress: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: