ggabi

Good luck!

Kategori: Random

Just nu sitter jag och käkar på mina sista godisar. Såg nydligen en asgrym film på tv också, taken hette den. För er som inte har sett den så kan jag verkligen rekomendera den. Haha mycket filmtips de här två senaste dagarna.
Idag har jag iaf inte hunnit göra så mycket känns se som. Tog första cykelturen för året idag till centrum och sedan till gymmet för att gå på ett pass. Efter passet var det raka vägen hem i regnet och när jag väl landat här hemma så fick jag ta rollen som kock och laga middagen eftersom jag och syrran var ensamma hemma. Det blev min favoriträtt kyklingwok med nudlar. Mums! Sen har jag bara gjort lite matte och kollat på filmen. Det var min söndag. Lika tråkig som alla andra söndagar alltså. Juste idag så kom en av bikiniöverdelarna ut på hms hemsida igen så jag beställde den. Den borde komma denna veckan som kommer. Har någon konstig känsla att det kommer hända något så att de tappar bort min beställning eller att de skickar hem fel bikini, men aja, vi får se.
Nu är det dags för en dejt med kudden. Godnatt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: