ggabi

It's a big big world, it's easy to get lost in it

Kategori: Random

Cha cha blooooooggen!!!!
Idag var jag i stan och sen kista och kollade på Justin Biebers Never Say Never. Asså åhh va grym den var!!!!!!!!!! Kollade på den med Hanna, Malin, Emma och Andrea. Och Andrea och Emma som inte ens gillade honom så mycker har nu ändrat uppfattning :D Dom är inte fan av hans låtar sa dom men de sa ändå att de tyckte att JB hade talang och ett han inte var så som dom trodde, typ. Ärligt talat så kommer jag inte ens ihåg allt dom sa för allt som finns i mitt huvud just nu är filmen, haha. Men om jag ska bedöma filmen från skala 1-10 så måste jag säga 24576982497847, hehe! Om jag köper filmen så kommer jag tvinga ALLA mina kompisa se den, speciellt dig AGNES!!! Nu ska jag försöka smälta allt, men vi hörs imorgon.
God natt! ♥

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Hahahahaha.... NEVER! hahaha

    2011-04-05 | 16:17:06
  • Gabi säger:

    Då e vi inte vänner!!!!! Haha.

    2011-04-05 | 18:59:51
    Bloggadress: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: