ggabi

Fjärde inlägget för idag, yey!

Kategori: Pictures

Okej det börjar bli alldeles för sent nu men jag måste bara skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Satt och kollade igenom lite mobilbilder och httade en från cypern och en från typ dagen efter vi kommit hem och jag blev fett chockad för jag såg fett brun ut i ansiktet. Eller okej, för att vara jag kanske jag ska tillägga också. Som jag säkert redan sagt förut så blir jag typ aldrig brun i ansiktet men nu hade jag faktist fått lite färg. Undra ifall det var för jag använde solskyddsfaktor 30 i ansiktet och därför aldrig brände mig där utan blev brun istället..? Så här såg jag iaf ut för 2-3 veckor sen.


Ignorera fake smilet

Som sagt, jag var fett brun för att vara jag. Synd att jag som vanligt lyckas flagna bort all färg efter två dager hemma i Sverige..:(

Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig.
Godnatt!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: