ggabi

Friendship never ends

Kategori: Random

Juste ang. inlägget om gårdagen som jag skulle fortsätta på senare. Det var något mer jag skulle berätta men jag minns inte vad det var. Eller vänta nu kom jag på det. Gjorde en liten tabbe igår genom att ta på mig en långklänning som var lite genomskinlig (vilket jag kom på när jag redan gått hemifrån) och med fel typ av trosor under så ja det var ju lite pinsamt med tanke på att jag gick förbi en massa folk påvägen hem till Malin. Woops! Sen så skulle jag även berätta en lite cool sak. Minns ni att jag skrev om mina f.d. grannar för några veckor sen och sa att de hade släppt en musikvideo? Jo nu är det så att de håller på att spela in en ny musikvideo och vet ni vart dom gör det? Jo vid ett hus som ligger här i mitt område, två minuter från mitt hus!! Gick förbi där igår och det var fullt med folk och en massa bilar. Såg dock inte så mycket eftersom första gången jag gick förbi så var alla på baksidan av huset spelade in (hörde musiken då) och andra gången så hade alla tagit en paus så de stod bara på framsidan av huset och gjorde typ inget. Såg inte mina förra grannar heller för det var så mycket folk men min syrra som var i huset bredvid (hennes kompis bor där) hade sett en av dom och även Lazee. Ja nu vet ni det. Fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: