ggabi

I know you're on an open road, long gone and I can't have you back.

Kategori: Random

Tjenixen!
Sitter här hemma och knarkar låten som jag la upp igår. Jag är beroende typ. Det är inte ofta som jag fastnar för en låt redan första gången jag hör den ska ni veta. Egentligen skulle det vara bra om jag gjorde lite läxor istället för att tjata om den här låten, men jag pallar inte. Inte idag, vi har ändå klassdag imorgon(=titta på film och fika i skolan) så det är ingen läxa som måste vara klar tills imorgon ändå.

Kom och tänka på en grej idag när jag cyklade hem. Det känns fett tomt när jag bara är hemma på e.m./kvällarna nu när skolan har börjat, för när det var lov så var jag alltid med kompisar. Den enda gånen jag bara var hemma med familjen var typ när vi käkade middag. Berättade iaf det för Malin så då bestämde vi oss för att ses ikväll. Vet inte riktigt vad vi ska göra, typ gå runt lite och kanske att Hanna följer med också.
Men vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: