ggabi

Mobilblogg

Kategori: Random

Ligger i soffan och degar, men snart är det dags att resa på sig och börja göra lite nytta. Känns sjukt konstigt att det är söndag och att jag måste spendera några timmar av denna dagen till att plugga... Har lixom inte riktigt fattat att plugget har börjat igen. Jag kan berätta lite om gårdagen också. Hade verkligen fullt upp så jag hann inte uppdatera er. Jag vaknade redan klockan 9 av att Malin ringde och väckte mig för att fråga om jag ville hoppa in som domare i polo och en timme senare så satt vi i bilen på g mot något stall in the middle of nowhere. Var faktist lite nervös eftersom jag inte visste något om polo och så skulle jag lixom vara domare. Jag önskar faktist att jag kunde säga att det gick bra ändå men det kan jag tyvärr inte göra. Haha, jag får skylla på att alla sa helt olika ang. hur jag skulle göra. Aja, whatever, kommer aldrig träffa dom människorna igen ändå. Direkt efter detta så skulle jag på middag hos Malin. Där var vi 8 tjejer som åt, dansade, snackade och hade roligt. Vi sa även hejdå till Andrea igår som ska flytta till USA i ett år som utbytesstudent. Trodde att jag skulle börja grina som vanligt när man måste säga hejdå till någon, men jag klarade mig faktist. Tror det var för att jag inte riktigt fattat än att hon ska lämna oss. Tror det kommer när hon inte kommer komma till skolan. Kommer sakna henne sjukt mycket! Men vi ses ju iaf om 10 månader, och sen har vi ju skype också. Okej, det var meningen att det här inlägg skulle bli kort, men det blev det inte. Och lång tid tog det också att skriva. Nu måste jag verkligen gå. Men jag kan fortsätta berätta om gårdagen lite senare ikväll. Ha det bra sålänge:)

Kommentarer

  • angelica rissanen säger:

    Hej, just nu har jag en unik tävling på min blogg där ni kan vinna VIP inbjudan till Nordens största skönhetsmässa. Detta innebär goodiebags, fotografer, träffa Sveriges elitbloggare, kändisar, media som TV4 och en massa mingel med kändisar tillsammans med mig. Detta är en unik chans, så in och tävla! Allt som behövs är ett inlägg på din blogg.

    2011-08-28 | 20:42:07
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/angelica

Kommentera inlägget här: