ggabi

Sweat

Kategori: Random

Känner mig fett taggad på att börjar träna igen nästa vecka. För ett par dagar sen så var jag jätte omotiverad och tänkte bara att jag ska passa på att njuta av att slippa träna nu när gymmet inte ens är öppet, men det ändrades. Vet inte om det kan bero på att jag har känt mig extremt onyttig den senaste tiden eller något. Har inte ätit några sötsaker på hela veckan men då har jag istället proppat i mig mat. Eller som idag t.ex. (det är ju fredag idag vilket = att jag får äta sötsaker) så åt jag skitmkt middag och en massa pasta och sen efter det så har jag käkat en stor skål med glass, chips, en kaka, lite choklad och säkert något mer. Asså jag lovar att jag har gått upp flera kilon sen jag kom hem från Cypern. Så ja, det ska alltså bli lite skönt att komma igång med träningen igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: