ggabi

Urban outfitters

Kategori: Wanted

Var inne på urban outfitters idag och hittade galet mycket snygga kläder. Det fanns hur mycket som helst. Too bad att allt var så sjukt dyrt och att pengarna jag hade skulle spenderas på julklappar. Åh jag dog vekrligen när jag var där inne, tror det har blivit min nya favoritbutik. Har bestämt att de pengarna jag får shoppa för ska jag också spara och sedan köpa det fina kläderna på urban outfitters. Var inne på deras hemsida och såg att nästan alla plagg jag såg i butik fanns på nätet också så jag tänkte visa er dom. Måste tillägga också att plaggen är mycket finare irl.

Detta linne t.ex. kostade ca 550 kr och det var jätte litet och tunt...













Så om det finns någon snäll själ där ute som vill skänka 20000 kr till de fattiga (mig) så kan ni ju kommentera här.

Kommentarer

  • Jörnén säger:

    Ja det är ju min favoritaffär, då kan vi åka dit tsm! :)

    2011-12-20 | 20:48:52
  • Gabi säger:

    Är det? :O Haha, jag det kan vi göra, måste bara ha råd först... :P

    2011-12-21 | 17:54:06
    Bloggadress: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: