ggabi

R&N

Kategori: Random

Cha cha bloggen! (nej nej, jag driver inte alls) 

Vad har hänt de senaste dagarna i mitt liv? Jo jag har varit upptagen med att läsa en bok som skulle vara utläst idag. Har läst röven av mig, igår läste jag 100 sidor, och på enelska dessutom. Trodde jag skulle dö efter alla dom sidorna. Sen har jag typ blivit biten av en hund också fast min kompis kom fram till att det kanske var hundens klo jag kände. Men till alla som har hundrar: Snälla holl koll på era jävla hundar, alla gillar dom faktist inte och dom är inte så snälla som ni tror!!!!! Och ja jag vet, flera av mina kompisar har hundar, men dom känner jag ju så dom har jag inga problem med :) Sen idag så upptäckte jag att en av låtarna som mina förra grannar har gjort faktist är bra. Här kommer den!


Såg att videon blev helt cp men om ni vill se den kan ni gå in HÄR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: