ggabi

19/1 onsdag

Kategori: Random

Tjenare!

Idag hade jag mitt sista prov i naturkunskap a. Ni ska bara veta hur skönt det känns, eftersom naturkunskap inte är mitt favoritämne så är jag väldigt glad att jag har det ämnet avklarat. Dock så tror jag att jag kommer ha naturkunskap b också (nej jag vet, jag har inte någon bra koll på vilka kurser jag kommer att läsa), men det orkar jag inte tänka på nu :) Jag tror iaf att det gick helt ok på provet, det lär nog inte bli ig iaf, mer än så vågar jag inte säga, för om jag säger att det gick rätt bra så kommer jag få tillbaka provet och se bokstaven G och bli fett besviken. Nu har jag inte så mycket läxor kvar denna veckan och inte den kommande veckan heller men det lär väl komma upp en massa små saker. Hade tänk att jag skulle plugga lite idag eftersom jag inte hade något speciellt för mig, lika bra att göra läxorna då och bli av med skiten lixom, men nej så blev det inte. Jag fastnade framför datorn istället, hehe. Så kan det gå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: