ggabi

2011

Kategori: Random

Tjenare!!

Idag är det första dagen på 2011. Det känns verkligen jätte konstigt att säga 2011... men jag antar att jag vänjer mig snart. Igår spenderade jag iaf kvällen/natten hos Andrea. I början av kvällen var jag fett trött men sen efter att vi hade vart ute vid tolv slaget så piggnade jag faktist till. Vi hade det iaf väldigt kul igår, så kul att vi inte kom i säng förän vid 6 tiden imorse. Och vet ni vad jag sov i för säng? En VATTENSÄNG!!!! Ahhhhh, va skönt det var, tror aldrig jag har sovit så bra. Sen vaknade jag idag vid halv ett av att jag hör någon som säge, klockan är halv ett, nu måste vi faktist gå upp. Så vi gick upp, åkte till ica, handlade grejer till en brunch och så ställde vi oss i köket och började göra amarikanska pannkakor och våfflor. Mycket bra start på det nya året faktist, brunchen alltså. Några av oss var så trötta efter maten så vi gick och la oss i den sköna sängen igen och låg där tills typ fyra, sen var det dags att åka hem. Det är ungefär så mitt första dygn på det nya året sett ut. Nu ska jag på en promenix med päronen till Malin och hämta mina kaffegodisar jag bad henne köpa till mig när hon åkte till Norge över julen, men när jag kommer tillbaka så ska jag nog ta och skriva ett inlägg om året som varit.

Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: