ggabi

Året som gått

Kategori: Pictures

Om jag inte minns fel så var det inget speciellt som hände under början av året, mycket plugg, nationellaprov, filmkvällar, pulkaåkning m.m.


Det blev april och då var vi hos amanda för att fira henne när hon fyllde 16....

(Hittade ingen bild på Amanda från den kvällen)

...och sen var det valborg!


Sen kom maj och då hände en hel del skoj. Det var bal....




...och spex..


..och tomtits med klassen.



I juni var det sista kvällen med gänget i skolan.

(inte så snygga och liiiiiiite svettiga)

Någon vecka senare så gick jag ut nian. Det var faktist lite sorligt, först hade vi gråtkalas i klassrummet och sen fortsatta deppfesten hemma hon Malin.


Midsommar kom och jag och Amanda åkte till hennes landställe i Norrtälje. Upplevde både en av mina roligaste kvällar och en av mina VÄRSTA där!


Sen åkte jag till grönalund en dag med mina tjejor :)


Sommaren gick och många dagar spenderades på görväl. Sen kom 13 juli och då drog jag och Malin till Grekland (vilket ni redan borde veta vid det här laget, hehe)(Eftersom ni redan fått se alla bilder på mig och Malin så får ni istället se lite bilder på våra söta vänner vi lärde känna där nere)

Två franska sötnosar :))


Hahaha


The kid som.. eller ja, vi tar det en annan gång...


Den här killen var fett lik Justin Bieber, inte på denna bilden kanske men IRL!!

Vi kom hem från resan och då var den ännu med häng på görväln, grillkvällar, tältning och även några kvällar i stan.


Lovet började lida mot sitt slut och det var dags att börja på gymnasiet. Ville verkligen inte, trodde att jag skulle börja i sämsta klassen med tanke på att min förra hade varit så bra, men så blev det ju icke.


I november typ så var det insparksfest, tema rock!


Den sista november fyllde jag ÄNTLIGEN 16 år. Sen efter det kom första advent, andra, tredje och fjärde. 24 december var här och det var jul. Fick en massa fina julklappar och åt en massa mat och annat skräp.


Och igår var det ju alltså självaste nyårsafton. Tyvärr så har jag inga bilder från det, men det kanske kommer senare ;)

Det här blev ett väldigt långt inlägg nu, men hoppas inte jag glömt något från året som gått.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack att du klippte bort mig på klassfotot! :(

    haha :P

    2011-01-03 | 14:20:19
  • Gabi säger:

    Haha ojsan, sorry! Alla bilderna blev för stora vilket gjorde att en bit av varje bild försvann..:P

    2011-01-03 | 22:15:43
    Bloggadress: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: