ggabi

Busy day!

Kategori: Random

Tja alla snyggingar!

Idag har det varit full rulle hela dagen och det har faktist varit en rolig söndag. Söndagar brukar annars suga men inte idag då jag varit på en massa ställen, bla. stan. Var där med Hanna för vi skulle leta efter ett örhänge men det var slut över allt, men det ska komma in i veckan så jag ska leta vidare då. Även fast det var ett örhänge jag var ute efter så fick jag med mig lite andra småsaker istället. Kanske visar en bild på grejerna lite senate. Nu ska jag iaf. höra lite engelska läxa och sen ikväll är det solsidan och en ny wallander film som gäller. För er som inte vet så älskar jag wallander och har sett nästan alla filmer förutom dom femton nya filmerna. Hahahah, okej jag ändrar mig jag har inte alls sett nästan allla xD Har bara sett det älder filmerna :) 

Och juste en till grej, jag och Hanna såg Nemo från kungarna av tylösand idag i stan, haha ifall någon undra alltså! ;)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: