ggabi

Just realized that I'm sick..

Kategori: Wanted

Idag i skolan så sa min kompis Emma att hon kommit fram till att jag är shoppingberoende, och jag ba va? Nej nej! Sen så kommer jag hem efter skolan, går in på HM's hemsida och lägger en massa grejer som jag "MÅSTE" ha (när jag har pengar) i "kassan" för att se vad allt skulle kosta. För det första, gissa hur många plagg det ville ha..? Ca 23 st!!!!!!! Och gissa vad priset landade på? 2800 ungefär!!!!!! Herregud! Som min mamma brukar säga: Gabi dröm inte för mycket! Måste plocka bort en massa grejer av dom där 23 plaggen och spara lite pengar också eftersom mina kära vänner alltid vill göra saker som kostar (LÄS: ÄTAAA OCH FIKA). Haha, men jag gillar dom endå :)


Okej, just nu bloggar jag bara om kläder känns det som, men ni får säga till om det blir för mycket av det så får jag väl tagga ner lite! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: