ggabi

Let's press rewind

Kategori: Random

NOOOOO!!!! Jad hade skrivit värsta långa inlägget och så råkade jag radera allt!!!!! Åhhh! Jag orkar inte. Men jag får ta och skriva det igen lite snabbt...

Nu ska ni få veta en liten cool grej. Innan min familj flyttade till det huset som vi bor i nu så bodde vi i en lägenhet. I lägenheten över så bodde det några killar tsm med deras mamma och dom killarna höll alltid på att sjunga och spela piano. När jag och min syster var små så kunde vi inte sova vissa kvällar för de spelade piano klockan 12 på natten :P Nu har iaf två av killarna släppt en musikvideo. Är inte det lite coolt!?!?!?! Ifall det blir värsta kändiskarna i framtiden kommer jag iaf kunna säga att det är min f.d. grannar, haha. Jag tror till och med att vi har en av killarnas (Robert heter han) autograf, hehe. Och nej det var inte jag som frågade om jag kunde få den, det var min syrra och min kompis lillesyrra. Dom ville ha den för att han var med i Idol för några år sedan och kom rätt så långt, han var en av de 20 sista. Nu ska ni iaf få höra deras låt. Jag själv tycker faktist att den är rätt så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: