ggabi

You can't keep a good girl down

Kategori: Random

Hola readers!

Idag har jag varit med mamma på centrum och köpt lite saker inför Cypern (BARA 5 DAGAR KVAR, AHHHHH!!!! :D). Köpte sololja, solkräm och en after sun. När jag kom hem så kollade jag på en film, det blev min låtsas fru. Den var rätt så bra och rolig, och slutet var precis som det brukar vara i sånna filmer. Dom två som man hoppas ska bli tillsammans i slutet av filmen blir det och gifter sig. Direkt efter filmen så tog jag cykeln till Malin där vi hade planerat bakning och 5-kamp. Mycket trevligt! Nu sitter jag hemma och laddar ipoden och försöker planera morgondagen. Försöker övertala mig själv att jag ska vara extra duktig imorgon och göra massa saker. Vill t.ex. hinna med en springtur (var allt för längesen jag tränade, typ två månader sen), städa mitt rum, planera lite vad jag ska packa så mamma hinner tvätta det som är smutsigt och ja....det var väl ungefär det, hehe. Sen är jag fett taggad på att prova göra lite nya frisyrer också. Men jaja jag får se hur det går, om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer orka gå ut och springa, försökte imorse men jag var för lat.
Men nu är klockan way too much så jag tror att jag får ta och säga godnatt nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: