ggabi

13 things about me

Kategori: Random

  • Jag hatar insekter fast jag kan ändå inte döda dom. Det är för äckligt...heh
  • Jag har fixat nästan hela mitt rum själv t.ex. målat alla väggar, monterat ihop nattduksbordet och skrivbordet, satt upp krokar m.m. Duktig, jag vet!
  • Jag kan inte gå och lägga mig tidigt på lov och helger men jag får även ångest av att vara uppe för länge för då är jag rädd att jag ska sova bort hela kommande dagen (detta gäller dock inte när jag sover över med kompisar)
  • Jag är en serienörd. Några serier jag följer är t.ex. Gossip Girl, 90210, Hellcats och PH.
  • Jag får alltid beslutsångest när det kommer till att köpa bakelser, jag vill lixom ha allt.
  • Jag älskar att resa.
  • Jag ska alltid överanalysera allt!
  • Jag är alltid blyg i början när jag träffar nya människor.
  • Jag somnar oftast med ipod hörlurarna i öronen.
  • Mitt konstiga efternamn som nästan ingen kan stava eller uttala är faktist namnet på en stad nere i balkan.
  • Daja = morbror på albanska och när jag var liten trodde jag att min morbror hette daja, jag fattade inte att det var ett ord och inte ett namn, haha.
  • Jag hatar fotot på mitt pass, fast vem gör inte det?
  • Jag har aldrig varit längre norr ut än där Kungsberget och Romme ligger.


Jag för ca ett år sen. Jätte fin, jag vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: