ggabi

Farewell

Kategori: Random

Tjena!

Kom nyss hem tänkte jag säga men sen kollade jag på klockan och jag kom faktist hem för ca en timme sen men den timmen gick så fort så det kändes som nyss :P Jag tillbringade iaf kvällen med mina vänner. Var hos Bella med Malin och Emma (hon har börjat blogga igen btw så ni kan ju gå in och kolla om ni vill ;)) och käkade middag. Det blev pizzabullar till middag och brownies med massa chokladbitar plus glass till efterrätt :D Mumsigt! Efterrätten käkade vi ute på balkongen och det var faktist jätte mysigt. Vi satt där i mörkret inlindade i filtar och hade tjejsnack :) Det som var mindre mysigt var när jag och Malin var tvungna att dra hem precis när snacket var som mest spännande eftersom vi ville hinna med sista nattbussen... typiskt!

Imorgon är det full rulle. Ska åka till typ kista med Malin och växla pengar och sen blir det hem och packa packa packa! Har bara packat ner klänningar och kjolar och jag har typ redan kläder till alla dagar nu men jag vill ju ha med mig shorts och sånt också så det kommer ju sluta med att jag ha med mig way för mkt kläder, hehe! Men hellre för mkt kläder än för lite som alla sagt till mig. Sen såg jag på Danas blogg (många länkar idag, hehe :P) också att hon kanske ska träna imorgon kväll så jag funderar på om jag också ska göra det med henne ifall jag hinner förstås. Får ta och messa henne imorgon :)

Nu hade jag tänkt avsluta detta långa intressanta inlägg med en bild från skolavslutningen. Sen vet jag inte om jag hinner blogga mer innan jag åker, kanske förprogramerar något inlägg som kommer upp någon gång under tiden jag är borta, men annars får ni ha det så bra. Och sakna mig inte för mycket nu när jag är på Cypern ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: