ggabi

Allsång

Kategori: Random

Jag känner mig sjukt stressad! Måste vakna vid halv sju imorgon och jag är fortfarande vaken. När jag vaknar ska jag hinna duscha, göra matsäck, käka frulle och fixa mig innan klockan blir halv nio för vid halv nio bär det av till skansen där jag ska vara hela dagen med några kompisar och kolla på allsång på skansen. Åh, jag känner på mig att jag kommer glömma hälften av alla grejer jag ska ha med mig. Sen har jag inga rena kläder att ha på mig heller, bara några gamla och fula tröjor. Och raka benen kan jag inte heller göra för alla rakhyvlar som vi äger ligger i våran resväska som fastnade i budapest igår, kul! Ja med andra ord är jag inte speciellt taggad om jag ska vara ärlig, men jag tror och hoppas att det kommer bli kul när vi väl är där. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: